Rob Reinerink @ Ajou University

Goodbye!

Hallo mensen,

Hier mijn laatste bericht alweer vanuit Korea. Ik vertrek morgen naar China, waar ik kerst en nieuwjaar ga vieren. Verhalen over de laatste weken zal ik posten zodra ik daar meer tijd voor heb. Ik heb het nu namelijk heel druk met inpakken, afscheid nemen en noem maar op. Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie me gevolgd hebben en als ik eenmaal thuis ben dan drinken we een biertje samen. Goed idee!?

Mijn reisschema ziet er als volgt uit:

21-24 Bejing

25-29 Shanghai

30 - 02 Hong Kong

3 - Macau, 1 dag

Hierna weer naar Hong Kong, dan terug naar Bejing, deze data zijn nog niet helemaal bekend

8 januari vlieg ik terug naar Seoul, en op 10 januari vertrek ik vanuit Seoul richting Dubai en daarna Dusseldorf. Om 11 januari kom ik aan.

Nou mensen, tot snel!!!!

Reacties

Reacties

Ma Annie en Pa Jan

Veel plezier in China! Ben benieuwd hoe ze daar kerst en de jaarwisseling vieren... Wij wensen jouw en je reisgenoten mooie kerstdagen en een heel goed 2010.(P.S. Dat bungy-jumpen lijkt mij toch niet wat...)

Fam. Homrighausen

Hallo Rob, Wij wensen je heel veel plezier in China. Fijne feestdagen en een heel gelukkig nieuwjaar. We zien je in het nieuwe jaar. Geniet er nog van!

Groeten van ons allemaal

E bramer

Rob ik wensje prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar En veel plezier in China .groetjes van harry en els tot ziensEbramer

Stefanie

Hee Rob,

heel veel plezier in China, geniet ervan!
Alvast hele fijne feestdagen en een heel gelukkig 2010.
Tot snel.

liefs

Jonne

Nog 16 dagen :D!

marian

Hey Rob,

Iets te laat maar hopelijk hebben jullie een mooie kerst gehad en komt er nog een knallende jaarwisseling. (Want vuurwerk zal er wel genoeg zijn daar.) Alvast een heel gelukkig nieuwjaar gewenst van ons allen.
Maak er nog een paar mooie dagen van!
Tot gauw in het nieuwe jaar.

Groetjes Marian.

Eidhof

Ha Rob!
Ziet er goed uit dat tripje naar China!
Hugo en ik hebben dit jaar de Twentse eer proberen hoog te houden in Maassluis, met als resultaat een 42e plek.. Best netjes toch? Veel plezier nog! Groetjes

fam booyink

hoi rob
we wensen je een supermooie en speciale jaarwisseling om nooit te vergeten.
groetjes van ons allemaal fam booyink

tante sien

hoi rob
we willen je nog een goeie jaarwisseling wensen en een gezond 2010 en geniet er nog even van want het zit er bijna weer op

groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!