Rob Reinerink @ Ajou University

Kjung-ju tour

Hallo mensen,

Hier weer een kort verhaaltje van mij! Afgelopen weekend zijn we met alle internationale studenten een paar dagen weggeweest naar Kjung-Ju. Dit ligt in het zuid westen van Zuid Korea.

Op zaterdag hebben we allerlei culturele dingen gedaan. Zo hebben we enkele interessant tempels gezien, en een graf van een oude keizer. Tenminste, volgens mij was het een oude keizer, ik let niet altijd op bij culturele dingen, tenzij het voetbal is, want dat hoort natuurlijk wel bij mijn cultuur.

Alles was in ieder geval heel interessant. Ik heb nu nog geen tijd om foto's op de site te plaatsen, maar die zullen snel volgen. 's Avonds was er een talenten jacht waar wij natuurlijk niet mochten ontbreken. Samet met Anuar (Mexico) Dawid (Polen) Edwin en Robert hebben we de Backstreet Boys geplaybacked. Kijk bij de video's voor het resultaat!

De dag erna begon lekker. Samen met Robert en Teun (andere Nederlander) hadden we ons een half uur verslapen en stond de bus keurig op ons te wachten. Tijdens het rennen naar de bus keek ik nog even snel op mijn mobiel en tot mijn grote blijdschap zag ik dat Twente met 2-1 gewonnen had! De dag begon dus echt lekker! Hierna zijn we nog naar de zee gegaan, maar daar regende het keihard. Een hele berg water bij elkaar dus. Hierna zijn we rustig naar Suwon gekacheld, waar ik oververmoeid in bed ben gekropen.

Nou ik hoop dat jullie kunnen genieten van het filmpje, foto's en verdere info volgt snel. Nu ga ik ff inpakken want ik moet zo verder naar school.

Groetjes Rob

Reacties

Reacties

Zanger Rinus

Check mijn nieuwe clip : http://www.youtube.com/watch?v=QLoQJVajLXI

Jonne

(L)

Pa en Ma

Goedemorgen Rob!!! Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria, in de gloria, in de gloria, hieperdepiep hoeraaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren. Een fijne dag en maak er een feestje van, dat doen wij hier ook!
Veel liefs en ****** groeten pa en ma

Fam. Homrighausen

Hallo jarige,

Rob van harte proficiat met je 22e verjaardag. Maak er een leuke dag van en heel veel plezier.

Groeten van ons allemaal.

tante sien

Hallo Rob

hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en we wensen je nog vele gezonde jaren toe; ik zag net dat je al jarig bent en wij vieren nog verjaardag op 25 oct maar maak er een mooie dag van met veel wil

groetjes tante Sien en Henk

De Piep'n

Rob, van harte gefeliciteerd.

Groetjes van Tante Els en Oom Harry

Josefien Roek-Niemeijer

Rob, heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een gezellige en leuke dag van. Het zal wel een hele andere verjaardag zijn dan wat je gewend bent in Nederland. Ik zou zeggen drink een paar lekkere Koreaanse biertjes en maak er een onvergetelijke dag van.
Groetjes van Ebo en Josefien uit Langeveen

Stefanie

hee jarige job,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel jaren erbij. Maak er een leuke dag van.
Veel plezier nog daar en geniet ervan.
Groetjes stefanie

fam bekhuis

ha die Rob,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag :D (B)..
en nog hele vele jaren erbij van ons allemaal!!
we hopen dat je daar een super feestje aan het bouwen bent!

we houden je in de gaten, nog heel veel plezier daar!!

groetjes fam. Bekhuis.....:D

Rick Astley

Happy birthday Rob.
I'm a tad late, but better too late then euh.. joa!

We're no strangers to love.

marian en jan

Hey Rob,

Kan nog wel he! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Neem aan dat je er nog wel eentje op gedronken hebt en er een mooi feestje van hebt gemaakt.
Nog veel plezier daar en geniet er nog van.

Groetjes Jan en Marian.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!